wtorek, 30 października 2012

Hura, hura!

Dzisiaj mam do zakomunikowania bardzo radosną wiadomość! Zostałam przyjęta do DT Projektu Wagi Ciężkiej!! Bardzo, ale to bardzo się cieszę z tego powodu! Jest to moje pierwsze uczestnictwo w DT i aż skaczę do góry z radości :) Na dodatek jednym z celów projektantek jest tracenie kilogramów więc... będę tworzyć, inspirować a do tego chudnąć!! Czy może być wspanialsze połączenie ?! Zapraszam już w niedzielę na nowe wyzwanie z moją inspiracją :)

baner3

Today I have a very happy news! I’m in Desing Team of Projekt Wagi Ciężkiej!!! I’m very happy and thrilled :)

7 komentarzy:

chanya13 pisze...

Gratuluję :)

Paseczkowa pisze...

Ulalala no wielkie gratulacje ;)

Unknown pisze...

Fiu, fiu. No gratulacje. =)

frezja pisze...

gratuluje ;) jestem pewna ze bedziemy sie swietnie razem bawic ;D

Ela 17 pisze...

Moje gratulacje

zatenka pisze...

Gratulację!

Agnieszka pisze...

Serdeczne gratulacje!